Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

پاکستان فوج اسرائیل کو تسلیم نہ کرنے کے حکومتی موقف کی مکمل حامی: ترجمان

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

پاکستان فوج کے ترجمان میجر جنرل بابر افتخار نے کہا ہے کہ فوج اسرائیل کو تسلیم کرنے کے حوالے سے حکومت کے مؤقف کی ’مکمل حمایت‘ کرتی ہے۔

عرب نیوز کی ایک رپورٹ کے مطابق پاکستان فلسطینی ریاست کے مطالبے کا ایک مضبوط حامی رہا ہے اور وہ اسرائیل کو تسلیم نہیں کرتا حالانکہ پاکستانی حکام کے تل ابیب سے مبینہ خفیہ رابطوں کے کئی دعوے سامنے آ چکے ہیں، جنہیں اسلام آباد نے ہمیشہ مسترد کیا۔

فوج کے ترجمان نے مقامی انگریزی اخبار ’دی نیوز‘ کی ایک رپورٹ پر اپنے ردعمل میں بتایا: ’مسلح افواج اسرائیل اور فلسطین کے بارے میں حکومتِ پاکستان کے بیان کردہ موقف کی مکمل حمایت کرتی ہیں۔‘ انہوں نے مزید کہا کہ اس موضوع پر غیر ضروری قیاس آرائیوں کی حوصلہ شکنی کی جانی چاہیے۔

حالیہ ہفتوں میں پاکستان پر اسرائیل کو تسلیم کرنے کے لیے مبینہ طور پر غیر ملکی دباؤ کی قیاس آرائیاں ہیں حالانکہ پاکستانی وزیر اعظم اور دفتر خارجہ ان قیاس آرئیوں کو واضح طور پر کئی بار مسترد کر چکے ہیں۔ جمعے کو وزیر اعظم عمران خان نے کہا تھا کہ ان کی حکومت اسرائیل کو اس وقت تک تسلیم نہیں کرے گی جب تک فلسطین کے مسئلے کا ایک منصفانہ حل پیش نہیں کیا جاتا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.