Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

جنوبی افریقہ 220 رنز پر آؤٹ، پاکستان 4 وکٹیں گنوا کر مشکلات سے دوچار

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں پاکستانی ٹیم منشکلات سے دوچار ہے اور جنوبی افریقہ کی ٹیم کو پہلی اننگز میں 220 پر آؤٹ کرنے کے بعد پاکستان کی ٹیم 33 رنز پر 4 وکٹیں گنوا بیٹھی۔

کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جا رہے سیریز کے پہلے ٹیسٹ میچ میں جنوبی افریقہ کے کپتان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

ابتدائی چند اوورز میں پاکستانی باؤلرز نئی گیند کے ساتھ لائن ولینتھ سے بالکل عاری نظر آئے اور 4 اوورز میں مہمان بلے بازوں نے 28 رنز جڑ دیے۔

اکستان کو پہلی کامیابی اس وقت ملی جب 30 کے مجموعی اسکور پر پہلا میچ کھیلنے والے عمران بٹ نے سلپ میں شاندار کیچ لے کر ایڈن مرکزم کی اننگز کا خاتمہ کردیا جنہوں نے 13 رنز بنائے۔

جنوبی افریقی بلے باز وین ڈر ڈوسن کے آؤٹ ہونے کا منظر— فوٹو: اے پی
جنوبی افریقی بلے باز وین ڈر ڈوسن کے آؤٹ ہونے کا منظر— فوٹو: اے پی

راسی وین ڈر ڈوسن اور ڈین ایئلگر نے ٹیم کی نصف سنچری مکمل کراتے ہوئے اسکور کو 63 تک پہنچایا لیکن اس مرحلے پر وکٹوں کے درمیان غلط فہمی کے نتیجے میں ڈوسن کی 17 رنز کی اننگز رن آؤٹ کی شکل میں اختتام کو پہنچی۔

فاف ڈیو پلسیی اور ڈین ایلگر نے 45 رنز کی شراکت قائم کی لیکن یاسر شاہ کے ہاتھوں ڈیو پلیسی کی اننگز اختتام کو پہنچی، انہوں نے 23 رنز بنائے۔

کپتان کوئنٹن بھی زیادہ دیر وکٹ پر نہ رک سکے اور 15 رنز بنانے کے بعد نعمان علی کی انٹرنیشنل کرکٹ میں پہلی وکٹ بن گئے۔

نعمان نے اپنے اگلے اوور میں ایک اور اہم وکٹ حاصل کرتے ہوئے 58 رنز بنانے والے ڈین ایلگر کو کپتان بابر اعظم کے ہاتھوں کیچ کرا دیا۔

پانچ وکٹیں گرنے کے بعد ٹیمبا باووما کا ساتھ دینے جیارج لنڈے آئے اور دونوں کھلاڑیوں نے چھٹی وکٹ کے لیے 43 رنز جوڑے۔

سلپ میں کھڑے عمران بٹ جنوبی افریقی بلے باز ایڈن مرکرم کا کیچ لے رہے ہیں— فوٹو: اے ایف پی
سلپ میں کھڑے عمران بٹ جنوبی افریقی بلے باز ایڈن مرکرم کا کیچ لے رہے ہیں— فوٹو: اے ایف پی

اس سے قبل کہ یہ شراکت خطرناک ثابت ہوتی، رن آؤٹ کے نتیجے میں باووما پویلین واپسی پر مجبور ہو گئے۔

چائے کے وقفے کے بعد یاسر شاہ نے کیشپ مہاراج کی وکٹیں بکھیر دیں جبکہ 35 رنز بنانے والے جیارج لنڈے کو حسن علی نے اپنی وکٹ بنایا۔

اینرچ نورجے کی اننگز بھی جلد اختتام پذیر ہوئی اور یاسر شاہ نے انہیں بھی اپنا شکار بنا لیا۔

220 کے مجموعی اسکور پر پاکستان کو آخری کامیابی حاصل ہوئی جب شاہین شاہ آفریدی کی گیند پر لنگی نگیدی ایل بی ڈبلیو قرار پائے۔

جنوبی افریقہ کی پوری ٹیم 220 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی، پاکستان کی جانب سے یاسر شاہ تین وکٹوں کے ساتھ سب سے کامیاب باؤلر رہے جبکہ نعمان علی اور شاہین شاہ آفریدی نے دو، دو وکٹیں اپنے نام کیں۔

پاکستان نے اننگز کا آغاز کیا تو اوپنرز نے محتاط انداز اپناتے ہوئے سست رفتاری سے اننگز کا آغاز کیا لیکن اس کے باوجود وہ اپنی وکٹیں محفوظ رکھنے میں ناکام رہے۔

کگیسو ربادا نے عمدہ اسپیل کرتے ہوئے پہلے عابد علی کو بولڈ کیا اور پھر پہلا میچ کھیلنے والے عمران بٹ کی بھی وکٹ لے لی۔

قومی ٹیم کی تمام اُمیدیں پہلی مرتبہ قیادت کرنے والے بابر اعظم سے وابستہ تھیں لیکن وہ بھی کیشپ مہاراج کی گیند پر وکٹوں کے سامنے پیڈ لانے کی پاداش میں آؤٹ قرار پائے۔

دن کے اختتام پر وکٹ بچانے کے لیے نائٹ واچ مین شاہین شاہ آفریدی کو بھیجا گیا لیکن وہ کھاتا کھولے بغیر ہی اینرچ نورجے کا شکار بن گئے۔

جب میچ کے پہلے دن کا کھیل ختم ہوا تو پاکستان نے چار وکٹوں کے نقصان پر 33 رنز بنائے تھے اور اسے جنوبی افریقہ کی پہلی اننگز کا اسکور برابر کرنے کے لیے 187 رنز درکار ہیں۔

اس سے قبل جنوبی افریقہ کے کپتان کوئنٹن ڈی کوک نے ٹاس کا سکہ اپنے حق میں دیکھ کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

 

کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جا رہے اس میچ میں پاکستان نے دو کھلاڑیوں کو ڈیبیو کرایا۔

پاکستان نے اوپننگ بلے باز عمران بٹ اور اسپنر نعمان علی کو ڈیبیو کرایا جبکہ حسن علی کی دو سال بعد قومی ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.