Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

اسکارف نہ پہننے پر ایرانی صدر کا سی این این اینکر کو انٹرویو سے انکار

0

اسکارف نہ پہننے پر ایرانی صدر نے سی این این اینکر کو انٹرویو سے انکار کردیا۔

اقوام متحدہ کے اجلاس میں شرکت کیلئے نیویارک میں موجود ایرانی صدر ابراہیم رئیسی نے اسکارف نہ پہننے پر امریکی نشریاتی ادارے سی این این کی اینکر کو انٹرویو دینے سے انکار کردیا۔

سی این این کی چیف انٹرنیشنل اینکر کرسٹین امانپاور نے اپنے ٹوئٹ میں بتایا کہ وہ بدھ کو اقوم متحدہ کی جنرل اسمبلی کی سائیڈ لائنز پر ایرانی صدر کا انٹرویو کرنے پہنچیں تو انٹرویو سے قبل ان سے اسکارف پہننے کا مطالبہ کیا گیا۔

جس پر انہوں نے انتہائی احترام کے ساتھ ایرانی صدر کو انکار کرتے ہوئے بتایا کہ ہم اس وقت نیویارک میں ہیں جہاں سر ڈھانپنے کا کلچر ہے نہ قانون۔

واضح رہے کہ معروف خاتون صحافی کرسٹین امانپاور کے والد کا تعلق ایران سے ہے تاہم انکی پیدائش برطانیہ کی ہے اور وہ ایران کی شہریت بھی رکھتی ہیں۔

کرسٹین نے کہا کہ کسی ایرانی صدر نے اس سے قبل ایران سے باہر انٹرویوز میں سر کو ڈھانپنے کا مطالبہ نہیں کیا جس پر میں نے کہا وہ اس غیر متوقع اور ایسا عمل جس کی ماضی میں نظیر نہیں ملتی کیلئے تیار نہیں ہوسکتیں۔

انہوں نے ٹوئٹر پر اپنی ایک تصویر بھی شیئر کی جس میں وہ سر کو ڈھانپے بغیر بیٹھی ہیں جبکہ ان کے سامنے رکھی گئی دوسری نشست جس پر ایرانی صدر کو موجود ہونا تھا خالی پڑی ہے۔

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.