Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

کیلا دماغی صحت کے لئے انتہائی فائدہ مند

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

لاہور : جسم کیساتھ ساتھ دماغی صحت بھی ہمارے لئے بہت ضروری ہے، ورنہ آپ ذہنی تناؤ یا ڈپریشن کا شکار ہو سکتے ہیں، ایسی صورت حال میں کیلا کھانے سے سکون ملے گا۔

ماہرین صحت کے مطابق روزانہ ایک کیلا کھانے سے آپ کے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ کیلا وٹامن بی 6 کا بہت اچھا ذریعہ ہے۔ آپ کے جسم کے لئے اس وٹامن کی روزانہ کی ضرورت کا 25 فیصد ایک کیلا کھانے سے پورا ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ کیلا کھانے سے آپ کو پوٹاشیم، وٹامن سی اور مینگنیز کی روزانہ کی مقدار کا 10 فیصد بھی حاصل ہوتا ہے۔

کیلا قدرتی طور پر چکنائی، کولیسٹرول اور سوڈیم سے پاک ہوتا ہے، جس کی وجہ سے اسے خوراک میں شامل کرنا آپ کے لئے فائدہ مند ہے۔ فوڈ کوالٹی اینڈ سیفٹی میں شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق کیلے میں بائیو ایکٹو مرکبات کیروٹینائڈز اور فلیوونائڈز ہوتے ہیں۔ یہ آپ کی آنکھوں کی صحت کے لئے اچھے ہیں جبکہ دل کی بیماری کے خطرے کو بھی کم کرتے ہیں۔

ایک کیلے میں 110 کیلوریز، 30 گرام کاربوہائیڈریٹ اور 3 گرام فائبر ہوتا ہے۔ کیلے میں موجود فائبر ہاضمے کو درست کرتا ہے، جس سے آپ کو زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔ اس کے علاوہ اس میں مزاحم نشاستہ، ایک قسم کا کاربوہائیڈریٹ ہوتا ہے، جو آپ کے ہاضمے کی صحت کے لئے اچھا ہے۔ یہ بہت سی سنگین بیماریوں کے خطرے کو بھی کم کرتا ہے اور آپ کے خون میں گلوکوز کی سطح کو بھی برقرار رکھتا ہے۔

کیلا پوٹاشیم کا بہت اچھا ذریعہ ہے۔ ایک کیلے میں 422 ملی گرام پوٹاشیم ہوتا ہے اور یہ سوڈیم سے پاک بھی ہوتا ہے۔ امریکن ہارٹ ایسوسی ایشن کے مطابق اگر آپ پوٹاشیم سے بھرپور کھانا کھاتے ہیں تو یہ بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ فالج کے خطرے کو کم کرتا ہے اور پوٹاشیم کی آپ کی روزانہ کی ضرورت کا 10 فیصد تک پورا کرتا ہے۔

کیلے میں پایا جانے والا ایک خاص پروٹین اینٹی مائکروبیل اور اینٹی وائرل خصوصیات رکھتا ہے۔ کیلے میں موجود بائیو ایکٹو مرکبات جیسے فیرولک ایسڈ، لیوپول اور لیپٹین میں بھی اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں۔ کیلے کا استعمال کئی طرح کے انفیکشنز کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ اسہال اور چکن پاکس میں بھی اسے کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ یہ آپ کے مدافعتی نظام کو مضبوط رکھتا ہے۔

کیلا کھانے سے آپ کا موڈ بھی اچھا رہتا ہے۔ کیلے میں موجود وٹامن بی 6 نیورو ٹرانسمیٹر سیروٹونن اور ڈوپامائن کو بڑھانے میں مددگار ہے جو آپ کو اچھا محسوس کرتے ہیں۔ ایک تحقیق کے مطابق اگر آپ کے جسم میں وٹامن بی 6 کی کمی ہے تو اس سے ڈپریشن کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.