Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

میں بھٹو کا نواسہ ہوں، یو ٹرن نہیں لیتا، بلاول

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

چیئرمین پی پی پی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ میں بھٹو کا نواسہ، بے نظیر کا بیٹا ہوں، یو ٹرن نہیں لیتا، کھلاڑی نہیں کہ وعدے سے پھر جاؤں۔

پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے اسکردو کے ضلع گانچھے میں ورکر کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ گانچھے بھٹو شہید نے ضلع بنایا تھا، ضیاء الحق نے گانچھے کا درجہ ختم کیا، جس کے بعد بینظیر نے دوبارہ ضلع کا درجہ دیا۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ ہمیں گلگت بلتستان کے عوام کے حقوق دینا پڑیں گے، اسلام آباد میں بیٹھے لوگ فیصلے کرتے ہیں، لیکن آپ کی بات نہیں سنتے، ہمیں گلگت بلتستان کو بچانا ہے، ظالم سلیکٹڈ حکومت نے کیا حال کردیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ خیبرپختونخوا میں کیا تباہی ہوئی ہے، پنجاب میں بھی تباہی کردی ہے ، صوبہ سندھ میں بھی وہ تباہی کرنا چاہتے ہیں جو دیگر صوبوں میں کی ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ ان کے پروپیگنڈہ پر یقین نہ کریں، یہ آپ کا مستقبل تباہ کریں گے، آپ کو تباہی سے بچانا ہوگا، آپ کو گھر گھر جا کر پیپلز پارٹی کا پیغام پہنچانا ہے، پیپلز پارٹی نے جمہوریت بحال کی ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.