Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

بلوچستان کا مسئلہ گولی سے حل نہیں ہوگا بلکہ مذاکرات کریں : ڈاکٹر عبدالمالک

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

نیشنل پارٹی کے رہنما ڈاکٹر محمد مالک نے کہا کہ میں سانحہ کارساز اور دنیا بھر کے ان شہدا کو سلام پیش کرتا ہوں جنہوں نے اپنی مادر وطن اور نظریات کے لیے جدوجہد کی اور شہید ہوئے۔

انہوں نے پی پی پی چیئرمین بلاول بھٹو کا شکریہ ادا کیا اور میر حاصل خان بزنجو کو خراج عقیدت پیش کیا اور کہا کہ ان کی کوششوں سے اپوزیشن کی جماعتیں یک جا ہوئیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم چاہتے ہیں عدلیہ اور میڈیا آزاد ہو لیکن بدقسمتی سے ملک میں 72 برسوں سے سیکیورٹی اسٹیٹ کا وژن ہے جو اس ملک کے بینادی حقوق کو ماننے سے انکاری ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم کہتے ہیں کہ یہ ملک کثیرالقومی ریاست ہے، یہاں پنجابی، سندھی، پختون، بلوچ اور سرائیکی اپنی تاریخی سرزمین پر بیٹھے ہیں، ان کی حیثیت کو مانیں لیکن اس سے انکار کیا جارہا ہے۔

ڈاکٹر عبدالمالک نے کہا کہ پارلیمنٹ کی بالادستی سے انکار کیا جارہا ہے اور طاقت کا سرچشمہ عوام کے بجائے بندوق کو سمجھا جاتا ہے اور پارلیمنٹ کو ربر اسٹمپ بنا رکھا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایک آمر جنرل مشرف نے بلوچستان میں آگ لگائی جس میں ہزاروں جوان جل گئے، نواب اکبر بگٹی پر حملہ کیا گیا پھر پہاڑوں پر جا کر انہیں مارا گیا۔

انہوں نے کہا کہ لاپتاافراد ایک انسانی مسئلہ بن گیا ہے، پاکستان کا آئین یہ حق نہیں دیتا ہے کہ ہمارے نوجوانوں کو لاپت کرکے ان کی لاشوں کو سڑکوں اور جنگلوں میں پھینک دیں۔

سابق وزیراعلیٰ بلوچستان نے کہا کہ صوبے کا مسئلہ گولی سے حل نہیں ہوگا بلکہ مذاکرات کریں اور مذاکرات کا جو سلسلہ پچھلی حکومت نے شروع کیا تھا وہ بحال کریں۔

ان کا کہنا تھا کہ پنجاب کی سابق حکومت میں نواز شریف اور شہباز شریف نے بلوچستان کے طلبہ کو پنجاب کی تمام جامعات میں کوٹہ رکھا تھا لیکن موجودہ حکومت نے جامعات سے تمام بلوچ طلبہ کو نکال دیا جو باعث شرم ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.