Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

کورونا ویکسین؛ چین سے 2 کروڑ 75 لاکھ سے زائد ڈوز خریداری کے معاہدے طے پاگئے

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اسلام آباد: پاکستان اور چین کے مابین 2 کروڑ 75 لاکھ  سے زائد کورونا ویکسین ڈوز خریداری کے معاہدے طے پاگئے۔ 

قومی ادارہ صحت کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا ہے کہ پاکستان نے چین سے بڑی مقدار میں کورونا ویکسین کی خریداری کرلی ہے، ویکسین میں سائینوفارم، سائینوویک اور کین سائینو شامل ہیں۔

قومی ادارہ صحت کے مطابق کورونا ویکسین کی خریداری چین سے کی گئی ہے، چین سے 2 کروڑ 75 لاکھ  سے زائد ڈوز خریداری کے معاہدے طے پائے ہیں، چینی کمپنیز سے خام مال اور تیار کورونا ویکسین کی خریداری کی گئی ہے۔

این آئی ایچ کا کہنا ہے کہ سائینو فارم کی 2 کروڑ 30 لاکھ ڈوز کی خریداری کا معاہدہ طے پایا ہے، سائینوفارم پاکستان کو دسمبرتک مرحلہ وار ویکسین فراہم کرے گی، جب کہ کین سائنو سے 20 لاکھ سے زائد تیار ویکسین اور خام مال کا معاہدہ طے پایا ہے، پاکستان نے سائنو ویک سے ویکسین کی 25 لاکھ ڈوز کی خریداری کی ہے۔

واضح رہے کہ 9 جون کو وزیرخزانہ شوکت ترین کی زیرصدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی اجلاس میں کورونا ویکسین کی خریداری کیلئے 1 ارب ڈالر کی منظوری دی گئی تھی، اجلاس میں 1 ارب ڈالر کی کین سائنو، سائنوفارم، سائنو ویک، فائزر ویکسین خریدنے کا فیصلہ کیا گیا تھا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.