Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

نواز شریف سے متعلق عدالتی فیصلےکا احترام کرتے ہیں، ن لیگ

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

مسلم لیگ (ن) کی قیادت نےکہا ہے کہ سابق وزیراعظم نواز شریف سے متعلق اسلام آباد ہائی کورٹ کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں، نواز شریف بیرون ملک 4،5 اسپتالوں میں زیر علاج رہے ہیں۔

سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی، سابق وفاقی وزراء احسن اقبال اور خواجہ آصف نے نواز شریف سے متعلق ہائی کورٹ کے فیصلے پر مشترکہ پریس کانفرنس میں اظہار خیال کیا۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ انہیں نواز شریف سے متعلق اسلام آباد ہائی کورٹ کے فیصلے کا احترام ہے مگر یہ فیصلہ سابق وزیراعظم کی صحت کی صورتحال پر خاموش ہے۔

ن لیگ کے سیکریٹری جنرل احسن اقبال نے کہا کہ فیصلے میں اس بات کی تردید نہیں کی گئی کہ نواز شریف کی زندگی کو خطرہ ہے۔

خواجہ محمد آصف نے کہا کہ ہم نے ہمیشہ عدالتوں کےفیصلوں کا احترام کیا ہے، اس کی بڑی شہادت میاں نواز شریف کا صاحبزادی کے ہمراہ اپنی زیر علاج بیگم کو چھوڑ کر پاکستان واپس آنا ہے۔

انہوں نےکہا کہ اس طرح کے عمل کی مثال نہیں ملتی کہ کوئی شخص اپنی علیل اہلیہ کو چھوڑ کر وطن واپس آئے اور عدالتی فیصلے کے بعد جس کی جماعت نے ڈیڑھ کروڑ ووٹ لیا ہوا۔

خواجہ آصف نے مزید کہا کہ ن لیگ کی قیادت نے آنے والی نسلوں کے لیے مثال قائم کی، نواز شریف آج کے فیصلے کو بھی مانتے ہیں۔

ان کاکہنا تھا کہ پاکستان کے مایہ ناز ڈاکٹروں نے میاں نواز شریف کی رپورٹس کو مانا اور پھر باہر جانے کی اجازت دے دی، سابق وزیراعظم بیرون ملک 4،5 اسپتالوں میں زیر علاج رہے ہیں۔

سابق وزیر خارجہ نے یہ بھی کہا کہ ان حالات میں بھی میاں نواز شریف نے انگلستان کی رپورٹس جمع کروائی، پلیٹی لیٹس کی کمی کا مزاق حکومتی عملہ بناتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ جمہوریت کی بدقستمی ہے کہ یہاں غیر منتخب شدہ لوگ حکمرانوں کے قریب ہوجاتے ہیں، میاں نواز شریف کی جان کو خطرہ ہے، دعا گو ہے کہ اللّٰہ تعالیٰ ہمارے کو واپسی کے لیے صحت عطا فرمائے، وہ ملک واپس آکر کیسز کا سامنا کریں گے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.