Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

عمران خان کو کسی سازش نہیں اعتماد کھو جانے کے بعد ہٹایا گیا : شیری رحمان

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

کراچی :  شیری رحمان نے کہا ہے کہ وزیراعظم کو کسی سازش نہیں اعتماد کھو جانے کے بعد ہٹایا گیا، عوام عمران خان کے چور اور سازش کے بیانیے کو مسترد کرچکے۔

پیپلزپارٹی کی مرکزی نائب صدر و سینیٹر شیری رحمان نے کہا ہے کہ اپنی سیاست کو زندہ رکھنے کے عمران خان  احتجاج  کو  جہاد  قرار دے رہے ہیں، عمران خان واضع کر دیں کہ وہ کن کے خلاف یہ  جہاد  کر رہے ہیں ؟ عمران خان صرف انتشار پھیلانے اور تقسیم کی سیاست میں اپنا سارا وقت گزارنے میں تلے ہوئے ہیں، اپنے اقتدار اور مشہوری کے لئے عمران خان خانہ جنگی سمیت ملک کو گنوانے کے لئے بھی تیار ہیں، اس تقسیم کی سیاست میں نہ اقتصادی بحران حل ہو سکتا ہے نہ ہی سیاسی، ملک کو بحرانوں میں دھکیلنے کے بعد اب کہہ رہے ہیں انتخابات کروا کر ہمیں واپس لائیں۔

شیری رحمان نے کہا کہ سابقہ حکومت کے پاس بحرانوں کے حل کے لئے چور چور اور سازش کہنے کے علاوہ کوئی اور پروگرام یا منصوبہ نہیں ہے، ان کے پاس کوئی پلان نہیں بس ملک میں خطرناک خانہ جنگی کی پھوٹ ڈالنا چاہتے ہیں، واضع ہے کہ چاہے کچھ بھی ہو عمران خان کو کوئی فکر نہیں، عمران خان ہر حال میں اقتدار میں آنا چاہتے ہیں، عمران خان صرف اپنی انا اور اپنی ذات کی سیاست میں مصروف ہیں۔

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.