Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

حکومت کا اپوزیشن کو ملک بھر میں جلسوں کی اجازت دینے کا فیصلہ

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

 حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ اپوزیشن ملک بھر میں جہاں جلسے کرے اجازت ہوگی،  پی ڈی ایم کو جلسوں کے این او سی جاری کیے جائیں گے۔  

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت سیاسی امور پر حکومتی رہنماؤں کا اجلاس ہوا، جس میں وفاقی وزراء اور معاونین خصوصی شریک ہوئے۔ اجلاس میں ملکی سیاسی صورتحال پر غور ہوا اور اپوزیشن کی حکومت مخالف تحریک پر مشاورت کی گئی۔  حکومتی پولیٹیکل کمیٹی نے صورتحال سے متعلق تجاویز پیش کی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ حکومت اپوزیشن جماعتوں کے جلسوں اور ریلیوں میں کوئی رکاوٹ نہیں ڈالے گی اور اپوزیشن ملک بھر میں جہاں جلسے کرے اجازت ہوگی،  پی ڈی ایم کو جلسوں کے این او سی جاری کیے جائیں گے،  تاہم اپوزیشن کو جلسوں میں کورونا ایس او پیز کا پابند بنایا جائے گا۔

اس موقع پر وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ  پرامن احتجاج اور جلسے کرنا اپوزیشن کا حق ہے، لیکن احتجاج کی آڑ میں انتشار پھیلانے کی اجازت نہیں دی جائے گی، اپوزیشن کی تحریک عوام کی نہیں بلکہ سیاسی ایلیٹ کے مفادات کے تحفظ کے لیے ہے، اپوزیشن حکومت پر دباو ڈال کر کرپشن کیسز سے چھٹکارا چاہتی ہے، عوام کو سیاستدانوں کی کرپشن بچاو تحریک میں کوئی دلچسپی نہیں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.