Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

برآمدی شبعوں کیلئے بجلی، گیس کی سبسڈی منظور

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

اسلام آباد: کابینہ کی اقتصادی رابطہ کمیٹی (ای سی سی) نے برآمدی شعبے کے لیے بجلی اور گیس کی سبسڈی کی شرح کی منظوری دے دی جبکہ آلو کی برآمد پر پابندی عائد کرنے کے اقدام کو مسترد کردیا۔

رپورٹ کے مطابق مشیر برائے خزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ کی زیرصدارت اجلاس میں پاکستان ہاؤسنگ اتھارٹی کے لیے سبسڈی کی شرائط میں ‘سیلولر سروسز اسپیکٹرم’ سے متعلق ایک کمیٹی بھی تشکیل دی گئی۔

اجلاس میں برآمدات کے شعبوں سے متعلق ایک بین وزارتی کمیٹی کے بارے میں مفاہمت کی گئی اور برآمدی شعبوں (صفر درجے والے شعبوں) کے لیے بجلی اور آر ایل این جی کے مراعات یافتہ نرخوں کو جاری رکھنے کی منظوری دی گئی۔

فیصلے کے تحت پاور کمپنیاں جولائی اور اگست کے لیے 5 برآمدی شعبے کو 5.5 یونٹ فی یونٹ (کلو واٹ) کی شرح پر بجلی فراہم کریں گی اور پھر باقی یونٹ کے لیے 9 سینٹ فی یونٹ بجلی فراہم کریں گی۔

مالی سال 21-2020 کے بجٹ پر 13 ارب روپے کا مالی اثر پڑے گا۔

دونوں مقامی گیس اور آر ایل این جی مذکورہ شعبوں کو 65 لاکھ ڈالر فی برٹش تھرمل یونٹ کی مقررہ شرح سے بھی فراہم کیا جائے گا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.