Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

چارسدہ میں ڈھائی سالہ زینب کا مبینہ ریپ کے بعد قتل

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

صوبہ خیبر پختونخوا کے ضلع چارسدہ میں ڈھائی سالہ بچی زینب کی لاش ملی ہے جسے مبینہ طور پر ریپ کا نشانہ بنانے کے بعد قتل کردیا گیا۔

علاقہ مکینوں اور چارسدہ پولیس کا کہنا تھا کہ بچی منگل کی شام گھر کے باہر دیگر بچوں کے ساتھ کھیلتے ہوئے شیخ کلے قلعہ کے علاقے سے لاپتا ہو گئی تھی۔

بدھ کو پرانگ پولیس کو اطلاع ملی کہ بچی کی لاش جبا کرونا کے علاقے میں پڑی ہوئی ہے، پرانگ اور داؤد زئی پولیس نے لاش برآمد کی اور اسے پوسٹ مارٹم کے لیے پشاور کے لیڈی ریڈنگ ہسپتال منتقل کیا۔

چارسدہ کے ضلعی پولیس افسر محمد ثاقب خان نے کہا کہ پولیس نے ابتدائی طور پر بچی کے والد کی مدعیت میں نامعلوم اغوا کاروں کے خلاف چارسدہ کے پرانگ پولیس اسٹیشن میں ایف آئی آر درج کی تھی۔

انہوں نے کہا کہ لاش ملنے کے بعد ایف آئی آر میں قتل کے جرم میں پاکستان پینل کوڈ کی دفعہ 302 بھی شامل کر لی گئی۔

ثاقب خان نے کہا کہ ابتدائی تفتیش سے پتا چلا ہے کہ بچی کا قتل سے قبل مبینہ طور پر ریپ کیا گیا اور اسے تشدد کا نشانہ بنایا گیا اور اس کے جسم پر تشدد کے نشانات بھی تھے، پولیس میڈیکل رپورٹ کا انتظار کر رہی ہے جس کے بعد پاکستان پینل کوڈ کی مزید دفعات کو مقدمے کا حصہ بنایا جائے گا۔

زینب کے والد نے کہا کہ ان کے اہلخانہ کی کسی سے دشمنی نہیں اور حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ ملزمان کو گرفتار کریں تاکہ وہ ان سے پوچھ سکیں کہ ان کی بیٹی نے ان کا کیا بگاڑا تھا جو انہوں نے یہ جرم کیا۔

انہوں نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ آج میری زینب ہے، کل کسی اور زینب کو اس کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا محمود خان نے کمسن بچی کے ساتھ مبینہ زیادتی اور قتل کے واقعے کا سخت نوٹس لیتے ہوئے انسپکٹر جنرل (ٓئی جی) پولیس ڈاکٹر ثنااللہ عباسی اور دیگر متعلقہ حکام کو ملوث افراد کو فوری طور پر گرفتار کرنے کا حکم دیا ہے۔

اپنے بیان میں وزیر اعلیٰ نے واقعے کو انتہائی افسوسناک، انسانیت سوز اور دلخراش قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس گھناﺅنے واقعے میں ملوث افراد کسی صورت قانون کی گرفت سے نہیں بچ سکیں گے، انہیں قانون کے کٹہرے میں لایا جائے گا اور نشان عبرت بنایا جائے گا۔

متاثرہ خاندان سے دلی ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے یقین دلایا کہ صوبائی حکومت ان کے ساتھ کھڑی ہے اور انہیں مکمل انصاف دیا جائے گا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.