Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

جارجیا میں ٹرمپ کی لیڈ ختم، جوبائیڈن آگے

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

امریکی انتخاب کے حتمی نتائج میں فیصلہ کن کردار ادا کرنے والی پانچ میں سے ایک ریاست جارجیا میں بھی جوبائیڈن نے برتری حاصل کر لی ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ اور جوبائیڈن کے درمیان کانٹے کا مقابلہ ہے۔ جوبائیڈن264 الیکٹورل ووٹ کے ساتھ آگے ہیں۔ ٹرمپ کے الیکٹورل ووٹوں کی تعداد دو سو چودہ ہے۔

امریکہ کا صدر بننے کیلئے کسی بھی امیدوار کو270 الیکٹورل ووٹ درکار ہیں۔

اس سے قبل امریکی ریاست نواڈا میں بھی بائیڈن کو برتری حاصل تھی اور امیدوار کو اب انتہائی اہم پانچ میں سے دو ریاستوں میں برتری حاصل ہوگئی ہے۔

بائیڈن کو جیتنے کیلئے کل6 الیکٹورل ووٹ درکار ہیں۔ نواڈا کے6اور جارجیا کے16 الیکٹورل ووٹ ہیں۔

نواڈا میں 84فیصد ووٹوں کی گنتی مکمل ہو چکی ہے اور اس کے نتیجے کا اعلان آج رات تک ہوسکتا ہے۔

پنسیلوانیا میں ڈونلڈ ٹرمپ نے انچاس اعشاریہ سات اور جوبائیڈن نے انچاس فیصد ووٹ لیے ہیں۔ بیس الیکٹرول ووٹ رکھنے والی اس ریاست میں نوے فیصد ووٹوں کی گنتی مکمل ہو چکی ہے۔

شمالی کیرولینا میں ٹرمپ کو پچاس اور جوبائیڈن کو انچاس فیصد ووٹ ملے ہیں۔ جارجیا میں ٹرمپ کو جوبائیڈن پر معمولی برتری حاصل ہے۔

سولہ الیکٹرول ووٹ رکھنے والی اس ریاست میں گنتی تقریباً مکمل ہو چکی ہے۔ الاسکا میں ٹرمپ کو  جوبائیڈن پر برتری حاصل ہے ۔ ریاست میں پچاس فیصد ووٹوں کی گنتی مکمل ہوئی ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.