Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

بھارت میں کورونا سے صورتحال خطرناک، مزید 3 لاکھ 82 ہزار افراد وائرس سے متاثر

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

نئی دہلی  : بھارت میں کورونا سے صورتحال خطرناک ہے، ایک ہی روز 3 لاکھ 82 ہزار افراد وائرس سے متاثر ہوئے، مزید تین ہزار سات سو چھیاسی ہلاکتیں ہوئیں۔ عالمی ادارہ صحت نے کہا ہے کہ بھارت میں گنجان آبادی کورونا کے تیز پھیلا ؤ کا باعث بن رہی ہے۔

بھارت میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کا سلسلہ جاری ہے، مزید 3 ہزار 786 افراد لقمہ اجل بن گئے۔ مرنے والوں کی مجموعی تعداد 2 لاکھ 26 ہزار سے بھی تجاوز کر گئی۔ ایک روز میں 3 لاکھ 82 ہزار افراد وائرس کی تصدیق ہوئی۔ بھارت میں کورونا وائرس کے مریضوں کی کل تعداد 2 کروڑ 6 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے۔

ہریانہ میں وینٹی لیٹرز کی کمی ہے اور آکسیجن پلانٹ ضرورت کے مطابق گیس کی پیداوار کرنے میں ناکام ہو رہے ہیں۔ بری صورت حال کا معاملہ عدالت میں زیرِ بحث آیا۔ ہسپتال حکام کا کہنا ہے اگر وقت پر سپلائی نہ کی گئی تو بہت سے مریض مر سکتے ہیں۔

دلی میں آکسیجن کی کمی پوری کرنے کے لیے دوسری ریاستوں سے 120 ٹن کے کنٹینرز کی سپلائی ٹرین کی ذریعے کی گئی۔ ملک میں ویکسی نیشن کا عمل بھی سست روی کا شکار ہے اور صرف ساڑھے 11 لاکھ افراد کو گذشتہ روز ویکسین لگائی گئی۔ ممبئی میں ڈرائیو ان ویکسین کا بھی اہتمام کیا گیا
جہاں بہت سے افراد کو مہلک وائرس سے بچاؤ کے لیے انجکشن لگائے گئے۔

دلی میں بڑی تعداد میں لاشیں آنے کی وجہ سے شمشان گھاٹوں پر بوجھ بڑھتا جا رہا ہے، لاشیں جلانے والوں کی کمی ہوتی جا رہی ہے۔

عالمی ادارہ صحت نے بھارت پر سخت اقدامات اٹھانے پر زور دیا ہے، عالمی ادارے نے کہا ہے کہ بھارت میں کورونا یورپ اور امریکا سے بھی کہیں زیادہ تیزی سے پھیل رہا ہے، بھارت میں گنجان آبادی کورونا کے تیز پھیلاؤ کا باعث بن رہی ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.