Daily Mashriq Quetta Urdu news, Latest Videos Urdu News Pakistan updates, Urdu, blogs, weather Balochistan News, technology news, business news

ن لیگ ہمارے لیے بارودی سرنگیں بچھا کر گئی، شبلی فراز

0

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات شبلی فراز کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ (ن) کے ترجمان ڈھٹائی سے جھوٹ بولتے ہیں، مسلم لیگ ن ہمارے لیے بارودی سرنگیں بچھا کر گئی تھی، حکومت میں آئے تو زرمبادلہ ذخائر 6 ہفتے سے زیادہ کے نہیں تھے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے شبلی فراز نے کہا کہ 2.9 کھرب سود ادا کرنے کے لیے رکھے گئے، اسحاق ڈار نے ڈالر کو مصنوعی سطح پر رکھنے کے لیے 23 ارب ڈالر خرچ کیے، درآمدات اور برآمدات کا فرق 20 ارب ڈالر کا تھا۔

شبلی فراز نے کہا کہ مسلم لیگ ن حکومت نے برآمدات نہیں بڑھائیں، صرف لوٹ مار کی اور کرپشن کے سوا کچھ نہیں کیا، ہم آئے تو عمران خان کو قرض کی ادائیگی کاچیلنج تھا، غیر ملکی زرمبادلہ ذخائر 19 ارب ڈالر کرلیے ہیں، ہمارے پاس مصنوعی ریٹ برقرار رکھنے کے لیے ڈالر نہیں تھے، لیکن کرنا بھی نہیں چاہیے۔

وفاقی وزیرِ اطلاعات نے کہا کہ 20 ارب ڈالر خسارہ 8 کروڑ ڈالر کی مثبت سطح پر لے آئے، اس سہہ ماہی میں ہدف سے زیادہ ٹیکس ریکور کیے ہیں، پیٹرول کو عالمی قیمتوں پر فراہم کرنا ہوتا ہے، مہنگی بجلی کی وجہ نواز شریف حکومت کے بجلی کمپنیوں سے مہنگے سودے رہے ہیں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.