ویسٹ انڈین بلے باز پر بال ٹیمپرنگ کا الزام ثابت، 4 میچوں کی پابندی

افغانستان کے خلاف میچ میں بال ٹیمپرنگ پر ویسٹ انڈین بلے باز نکولس پوران کے 4 ٹی 20 میچوں میں شرکت پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔

پیر کو افغانستان کے خلاف تیسرے ون ڈے میچ کے دوران نکولس پوران پر بال ٹیمپرنگ کا الزام لگا تھا اور انٹرنیشنل کرکٹ کونسل(آئی سی سی) کے قوانین کی خلاف ورزی پر مرتکب قرار دیا گیا تھا۔

ان پر الزام تھا انہوں نے گیند کی ساخت کو تبدیل کرنے کی کوشش کی جہاں ان کی انگوٹھے سے گیند کو کھرچنے کی ویڈیو منظر عام پر آئی تھی۔

پوران نے اپنی غلطی کو تسلیم کر لیا جس کے بعد ان کی چار ٹی20 میچوں میں شرکت پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔

اس پابندی کے سبب پوران افغانستان کے خلاف تین ٹی20 میچوں کے ساتھ ساتھ بھارت کے خلاف پہلے ٹی20 میچ میں بھی شرکت نہیں کر سکیں گے۔

نکولس پوران نے اپنی غلطی پر معافی مانگتے ہوئے کہا کہ میں آئی سی سی کی جانب سے دی گئی سزا کو کھلے دل سے تسلیم کرتا ہوں اور یقین دلاتا ہوں کہ دوبارہ یہ غلطی نہیں دہراؤں گا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Next Post

کوشش ہے مسلسل پرفام کرتا رہوں، عمر اکمل

جمعرات نومبر 21 , 2019
Share on Facebook Tweet it Share on Google Email کراچی: ٹیسٹ کرکٹرعمر اکمل نے کہا ہے کہ میری قسمت نے ساتھ نہ دیا، اب ڈومیسٹک کرکٹ کھیل رہا ہوں۔ میڈیا سے بات کرتے ہوئے قومی ٹیم کے کھلاڑی عمراکمل نے کہا کہ میری کوشش ہے کہ مسلسل پرفام کرتا رہوں، باقی […]

چیف ایڈیٹر

سید ممتاز احمد

قارئین اور ناظرین کو لمحہ لمحہ باخبر رکھنے کے لئے” مشرق “ویب سائٹ اور” مشرق“ ٹی وی کااجراءکیاگیا ہے۔روزنامہ” مشرق“ کا قیام1962ءمیں عمل میں آیا تھا ۔یہ اخبار پاکستان کی جدید صحافت کے علمبردار آئین کی بالادستی ،جمہوری قدروں کے فروغ اور انسانی حقوق کے تحفظ کاعلم بلند کرنے کے عزم کے ساتھ دنیائے صحافت میں آیا تھا ۔ ”مشرق “نے جدید تقاضوں کے مطابق اپنے قارئین اور دنیا بھر میں پاکستانیوں کو باخبر رکھنے کے لئے ویب سائٹ اور ویب ٹی وی کا جناب سید ممتاز احمد شاہ چیف ایڈیٹر مشرق گروپ آف نیوزپیپرز کی نگرانی میں اجراءکیاہے ۔یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ اقلیم صحافت کے درخشندہ ستارے سید ممتاز احمد کا شمار پاکستانی صحافت کے اکابرین میں ہوتا ہے۔زندگی بھر قلم وقرطاس اور پرنٹ میڈیا ہی ان کا اوڑھنا بچھونا رہا۔سید ممتاز احمد شاہ نے آج سے 50 برس قبل صحافت جیسی وادی ¿ پرخار میںقدم رکھا۔ضیائی مارشل لا کے دور میں کئی مراحل آئے جب قلم اور قرطاس سے رشتہ برقرار اور استوار رکھنا انتہائی جانگسل ہوچکا تھا لیکن وہ کٹھن اور دشوار گزار راستوں پر سے گزرتے رہے لیکن ان کے پایہ¿ استقلال میں کبھی لغزش دیکھنے سننے میں نہیں آئی۔ واضح رہے کہ سید ممتاز احمد نے ملک کے اہم ترین انگریزی اخبار ”ڈان“ ”جنگ“ ”دی نیوز“ اور روزنامہ ”مشرق“ میں اپنی گراں قدر خدمات انجام دی ہیں۔ اور ان کا مشرق کے ساتھ صحافت کا سفر جاری ہے۔