باکسنگ کا ہیوی ویٹ مقابلہ ٹائیسن فیوری نے جیت لیا

لاس ویگس: (دنیا نیوز) لاس ویگس میں باکسنگ کا ہیوی ویٹ مقابلے میں وحشیانہ مار کٹائی کے بعد پوائنٹس پر فیصلہ ہوا۔ شدید زخمی ہونے والے ٹائیسن فیوری جیت گئے۔ اپنے اعزاز کا کامیاب دفاع کرنے کے ساتھ ہی اگلے حریف وِلڈر کو بھی للکار دیا۔

ٹی ارینا کے باکسنگ رِنگ میں ہیوی ویٹ ٹائٹل کیلئے برطانیہ کے چیمپئن ٹائسن فیوری اور اوٹو ویلن کا زبردست مقابلہ ہوا۔

باؤٹ کا آغاز جارحانہ انداز میں ہوا۔ پہلا راؤنڈ دس نو سے اوٹو ویلن نے جیت لیا۔ دوسرے تیسرے بلکہ چوتھے پانچویں میں بھی چیمپئن ٹائسن فیوری کی برتری رہی۔

لڑائی کے دوران آنکھ پر مکا لگنے سے فیوری شدید زخمی ہو گئے لیکن اس کے باوجود برطانوی باکسر نے خوب ہمت اور دلیری دکھائی، ہار نہ مانے بلکہ کم بیک کیا اور چھا گئے۔

بارہویں اور آخری راؤنڈ میں نوجوان اوٹو ویلن کا پلہ بھاری رہا۔ انہوں نے اپنے مخالف پر تابڑ توڑ حملے کیے۔

مقابلے کے اختتام پر ریفریز نے پوائنٹس کی بنیاد پر ٹائی سن فیوری کو فاتح قرار دیا۔ ہیوی ویٹ چیمپئن شپ کے اعزاز کے کامیاب دفاع پر جوشیلے فائٹر نے ڈونٹے وِلڈر کو بھی بڑا چیلنج کر دیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Next Post

کشمیر کیساتھ غداری کسی صورت میں قبول نہیں کریں گے، سراج الحق

اتوار ستمبر 15 , 2019
Share on Facebook Tweet it Share on Google Email کوئٹہ: جماعت اسلامی کے مرکزی امیر سراج الحق نے کہا ہے کہ کشمیر ایشو پر وزیراعظم نے سیاسی قیادت کو اعتماد میں نہیں لیا۔ ملک کی خارجہ پالیسی ناکام ہو چکی ہے۔ کشمیر کے ساتھ غداری کسی صورت میں قبول نہیں […]

چیف ایڈیٹر

سید ممتاز احمد

قارئین اور ناظرین کو لمحہ لمحہ باخبر رکھنے کے لئے” مشرق “ویب سائٹ اور” مشرق“ ٹی وی کااجراءکیاگیا ہے۔روزنامہ” مشرق“ کا قیام1962ءمیں عمل میں آیا تھا ۔یہ اخبار پاکستان کی جدید صحافت کے علمبردار آئین کی بالادستی ،جمہوری قدروں کے فروغ اور انسانی حقوق کے تحفظ کاعلم بلند کرنے کے عزم کے ساتھ دنیائے صحافت میں آیا تھا ۔ ”مشرق “نے جدید تقاضوں کے مطابق اپنے قارئین اور دنیا بھر میں پاکستانیوں کو باخبر رکھنے کے لئے ویب سائٹ اور ویب ٹی وی کا جناب سید ممتاز احمد شاہ چیف ایڈیٹر مشرق گروپ آف نیوزپیپرز کی نگرانی میں اجراءکیاہے ۔یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ اقلیم صحافت کے درخشندہ ستارے سید ممتاز احمد کا شمار پاکستانی صحافت کے اکابرین میں ہوتا ہے۔زندگی بھر قلم وقرطاس اور پرنٹ میڈیا ہی ان کا اوڑھنا بچھونا رہا۔سید ممتاز احمد شاہ نے آج سے 50 برس قبل صحافت جیسی وادی ¿ پرخار میںقدم رکھا۔ضیائی مارشل لا کے دور میں کئی مراحل آئے جب قلم اور قرطاس سے رشتہ برقرار اور استوار رکھنا انتہائی جانگسل ہوچکا تھا لیکن وہ کٹھن اور دشوار گزار راستوں پر سے گزرتے رہے لیکن ان کے پایہ¿ استقلال میں کبھی لغزش دیکھنے سننے میں نہیں آئی۔ واضح رہے کہ سید ممتاز احمد نے ملک کے اہم ترین انگریزی اخبار ”ڈان“ ”جنگ“ ”دی نیوز“ اور روزنامہ ”مشرق“ میں اپنی گراں قدر خدمات انجام دی ہیں۔ اور ان کا مشرق کے ساتھ صحافت کا سفر جاری ہے۔